07082012

Assalamualaikum Reader's :)
How are you? Hee gedik pulak nak speaking. Okayyy,harini bestbestbest. Sebab apa? Sebab berbuka dgn one of my team mate time orientation :) Dia agak weng weng, and suka sgt dengar dia speak in english. Amek lha tesl woi! Boleh kau jadi mentor aku *ayat effa* Hee. Semalam plan nk buka sama-sama dgn Din, Ejat, and the gang la. Tapi pahal tak dorang gedik sgt cancel last minute -__________________- tak faham aku. Haishh, tp sokayh, jumaat ni pun kata nak buka luar. Harap-harap jadi lha. Well well well, dorang classmate yg best, tapi malu-malu pulak depan perempuan. Hmmmmm! Bila tengah borak-borak dgn faez, tiba -tiba aku teringat dekat mamat yang aku erghhh admire ^^ Terus rasa taknak pakai dah number maxis, rasa nak tunggu si teruna ni. Dia biasa-biasa je, kecik je orangnye weyy. Takpe, aku suka. Cukup lha aku je yang besar mokmok :p Actly, aku tak bgtao who am I sampai skrg, and yea dia betul-betul tak reply text aku. Sedih k? :( Kalau nampak dia time class psycho, adoii tak boleh control dah diri ni. Rasa nak pergi je dekat dia, mengaku yang aku lha perempuan yang selalu text dia
(even dia tak reply) tapi aku cuak lha. Aku taknak lagi di-reject, makan dalam makan masa kalau dah kecewa ni. Puiii -,- Aku cakap dgn aisyah, kalau lha aku dapat Capital A ni, mmg aku taknak lain dah. Cukup sorang aku setia, aku jaga selagi aku mampu :') Tapi kakak pesan jangan ada boyfriend, mcm mana ni? Tapiiii, dia orang kelantan.. Adoiii.. Lemah lutut ni kalau org kelantan. Takpe lha awak, kita sanggup unggu awak terima kita. Btw, korang jangan lha mis understanding, kejap aku nak dia, kejap aku nak orang tu. Aku just suka je,maybe sbb rambut or dress up. Yang capital A ni lain, aku speechless :) K? Muah muah :* Kishcikitah! *ayat anis*

In addiction, wahh mcm essay yang aku buat pulak, malam ni kitorang bilik 11-04-02 kemas rumah, siapkan hiasan depan rumah tuuuu, Ishh mcm budak-budak. Aku cm biasaaa bro! Kene mop, and selagi tengah rajin, aku kemas sapu mop sekali bilik aku haa. Pantang weyy kalau sepah-sepah ni, mmg keje aku menjerit je lha nnt. As you all knows, dlm bilik ni ade tukang sepah Si*l k? Tak pernah dah tengok dia kemas bilik dia selain dari first day masuk sini. Tah pape -..- 

Ini hasil simple yang sempat kirorang buat utk hias depan rumah haaa. Tadaaaaaaaaaaaaaa!



Haa kecik je kan? Later lha baru buat betul-betul. Ni oun sebab esok ade program kejut sahur pukul 3 pagi and Pengarah KPTM KL nk datang rumah sesuka hati dia je :)

Okay dah penat menaip panjang-panjang banyak merapu je punnnnsss. Goodnight Bloggers. Takecare! 


Miss me everyday cause i'm yours

No comments:

Post a Comment