20 March 2013

Tu tarikh tu? Dah kenapa? Haa tu tarikh keramat gua ye. Harini mmg sedap kene sebijik sebulat suara dari sarah. Memang salah aku pun sebenarnya. Tak ikut format mcm dorg buat slide. Aku buat dah slide tu, bila aku cakap kat sarah yg ada aku tak masukkan lagi satu slide, sbb aku buat dlm words, nak transfer tu aku tak gheti, dia pun angin la. "Aku dgn nadia buat tu sampai pukul 4 pagi kott. Sampai tulis dlm paper then salin balik letak kat slide, takkan tu pun kau tak boleh buat? Takkan nak aku duduk sebelah kau, tunjuk satu per satu nak kene buat mcm mana apa semua. benda ni dalh lama kott. Aku dah whatsapp kau, dah tweet bagai, tapi kau still? Erghhhh!" *blah mcm tu je dgn muka marah. Aku? tahan malu. Ok.

Actually, aku post pasal benda bukan sebab nak mengade gedik2  mintak belas kasihan apa semua. Aku tak layak dapat semua tu. College life, kene pandai bawak diri. Sekali kau buat slek, sampai bebila orang akan igt. Nah aku dah kene sebijik td, baru aku sedar. Aku suka buat benda jadi remeh. Sampai aku tak fikir markah orang lain untuk presentation tu. Tadi dalam train, Rahman ada tegur jgk ramai org tgh sabar dgn perangai aku. Jenis suka amek remeh. Benda tu patut buang jauh2. Bukan bawak perangai zaman sekolah tu. 

Bila sarah buat mcm tu, aku teringat, dulu aku ada buat kawan aku mcm tu. Aku tak fikir apa orang nak cakap, aslkan aku dpt lepaskan apa yg aku tak puas hati. Depan orang ramai pun, lantak lah. And sekarang, aku rasa apa yg kawan aku rasa. Bercampur baur perasan tu. Sampai ke pagi buta tak habis fikir mcm mana nak redah class utk esok. Padan muka kau erin!

Apa yg aku perasan sekarang, apa yg aku buat dulu, aku dapat balik. Yea. Dulu aku jahat. Aniaya orang, dan sekarang? baru aku faham perasan dorang. Aku pun skrg byk bwk diri sorg2, pegi mana2 pun hmmm. Aku dapat rasakan orang tak senang dgn perangai aku. Terima kasih Allah. Atas apa yg jadi, aku jadikan pengajaran. And sarah & nadia, aku mintak maaf sgt2. Aku amek remeh benda2 assignment ni. Padahal ni libatkan markah korang jgk. I'll try to improved myself. Insya-Allah. Sekali lagi, aku mintak maaf :')

Miss me everyday cause i'm yours

No comments:

Post a Comment